آموزش ترونر (سایت Tronere) روزانه ۵ درصد – ایمنا

طبیعتا یکی از اهداف اصلی که در حال مطالعه این مطلب آموزش سعو هستید، همین است. در این مجموعه ما دوره های آموزش زبان را هم برای شما منتشر کردیم که اگر قصد یادگیری زبان خارجه را دارید بتوانید از بهترین پکیج های برتر آموز استفاده کنید. در این شرایط گوگل از نسخه نمایشی موبایل سایت شما در رتبه بندی و نمایش در گوشی های تلفن همراه استفاده می کند و اگر سایتی در موبایل به درستی نمایش داده نشود، حتی اگر در جستجوهای Desktop در رتبه های اول هم باشد، باز هم در موبایل رتبه خوبی نخواهد داشت. در حال حاضر هم کم پیش می آید که شما مطلبی را از وبلاگ های معرف، در صفحه اول گوگل مشاهده کنید! به هنگام استفاده از این ابزار، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که دامین وب سایت رقیب را وارد کنید تا ابزار بک لینک های آن را به شما نشان دهد. داده های جالب و ارزشمند را جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارید، نشان دهید استراتژی رضایت مشتری شما چیست و یا حتی بگویید چگونه در هنگام راه اندازی یک محصول جدید شکست خورده اید. گوگل حداکثر 70 کاراکتر برای عنوان و 155 کاراکتر برای description (به روز شده در تاریخ 14شهریور 98) در صفحه نتایج خود نشان می دهد.

لینک های داخلی همچنین به رباتهای گوگل کمک می کنند تا ساختار وب سایت را بهتر درک کنند. سرعت سایت خود را در ابزار سنجش سرعت گوگل بررسی کنید. یک وبلاگ خوب منبع خوبی برای جذب کاربر و ارتباط با آن ها است؛ نه تنها برای وبلاگ نویسان (افرادی که عادت به بلاگ نویسی دارند) بلکه برای وب سایت های فروشگاهی، مشاغل سنتی یا ارائه دهندگان خدمات حرفه ای هم استفاده می شود. حتما در محتوای خود به منابع معتبر و دارای رنک بالا لینک بدهید تا این سیگنال ارتباطی مهم را از دست ندهید. این ها سوالات اصلی قبل از شروع تولید محتوا است و مهم نیست که این ها برای سایت باشید یا وبلاگ و یا حتی ریزتر(یک صفحه فرود محصول). قطعا این مهم به بحث تجربه کاربری بر می گردد. گوگل انتظار دارد تا بازبینی، بروز رسانی و ویرایشی که بر روی صفحات سایت شما توسط خودتان پیاده سازی می شود، یک نظم خاص داشته باشد. استفاده از لینک های خارجی، سیگنال ارتباطی با موضوع شما به گوگل می دهد. از طرفی لطفا از توضیحات سئو یا همان meta description به عنوان یک فرصت عالی برای جذب کاربران و البته افزایش رتبه در گوگل استفاده کنید.

به این صورت که اگر کاربری از یک لینک خوشش نیامد و از آن خارج شد، وارد لینک دوم می شود و متوجه می شود که این دو صفحه تقریبا یکی هستند و همین مسئله موجب کاهش اعتبار گوگل خواهد شد. این مسئله علاوه بر فیس بوک، توییتر یا لینکدین برای شبکه های اجتماعی تخصصی تری همچون پینترسنت هم پیش آمده است. این مسئله را امیر قمصری هم تجربه کرده و در دوره آموزش سئو آسمان خراش به به آن تاکید می کند. دوره آموزش سئو آسمان خراش نیوسئو یکی از انواع آموزش بازاریابی آنلاین است که شما برای افزایش ترافیک سایتتان به آن نیاز دارید. اولین کار شما باید تهیه لیست کلمات کلیدی پایه باشد. بنابراین شما باید با نکته ای به نام keyword difficulty یا همان سختی کلمات کلیدی آشنا شوید. شما باید محتوای یکتا تولید کنید و آن را برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه سازی کنید. البته دقت داشته باشید که حتما باید نکات آموزش سئو در مورد وبلاگ مدنظر شما پیاده سازی شود تا اثربخش باشد.

نقشه سایت یا همان Sitemap به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را راحت پیدا کرده و ایندکس کنند. به گفته سایت BuzzSumo از سال 2015 به بعد در کل دنیا میزان به اشتراک گذاری مطالب سایت ها کاهیش پیدا کرده است. بعضی چیزها باید به شیوه قدیمی و با همان تکنیک ها نوشته شوند اما محتوای چندرسانه ای یک ضرورت بی بدلیل است! سرعت وب سایت یکی از عوامل رتبه بندی است که باید در هر مطلب آموزش سئو به آن پرداخته شود. شما باید زبان نوشتاری یک کاربر در حال جستجو را به خوبی درک کنید و روند تولید محتوای سایتتان را با آن تطایق دهید. علاوه بر این، فیلم های آموزشی به افراد انگیزه می دهند تا محتوای شما را دوست داشته باشند، آنها را به اشتراک بگذارند و حتی اظهارنظر کنند. تا همین چند سال پیش پست های طولانی که پر از کلمات کلیدی بودند، به راحتی در رتبه های برتر قرار می گرفتند. به جای طولانی کردن محتوایتان، ارزش آن را بالا ببرید.