آموزش سئو رایگان و حرفه ای

آموزشگاه آموزش صنعت جهت رسیدن به این هدف به صورت کاملا عملی دوره های مربوطه را برگزار کرده و پس از اتمام دوره نیز با ارائه پشتیبانی های نامحدود و ارئه مدرک معتبر همراه کارآموزان می باشد. این صفحات فاقد ویژگی تخصصی بودن هستند و نمی توان روی آن ها برای رسیدن به اهداف معتبر مارکتینگ حساب کرد (بخشی از بیانیه Google Quality Evaluator Guidelines). تبلیغات تا زمانی که مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکند، دال بر بی کیفیت بودن یک صفحه نیست. اولین اصلی که باید باید بدانید این است که تجربه کاربری یک پروسه بی پایان است که در نهایت هدف آن این است که تعامل شما با مشتری بهبود پیدا کند. تصور کنید که شما وارد یک سایت فروشگاهی می شوید، اینکه به راحتی بتوانید یک محصول را پیدا کنید، جزو UI است و اما اگر نتوانید موفق به خرید آن محصول شوید، در ارتباط با تجربه کاربری است. دقت داشته باشید که UX و UI یک مفهوم ندارند؛ تجربه کاربری بخشی از UI محسوب می شود. به شکل خلاصه، تجربه کاربری (UX) یعنی تعاملی که یک کاربر با یک کسب و کار ایجاد می کند؛ چه در سایت و یا چه در چگونگی فروش محصولات.

با استفاده از داده های اینچنینی، شما می توانید تعامل و وضعیت تجربه کاربری و سئو سایتتان را در کنار یکدیگر، مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. گوگل از سایت ها انتظار دارد که طبق یک برنامه مشخص ویرایش، بازبینی و بررسی شوند. به یاد داشته باشید که یکی از اولین قدم هایی که در زمینه رتبه بندی صفحات از نظر کیفیت اهمیت دارد، این است که هدف آن صفحه مشخص باشد. بازاریابی؛ متن این دو بخش از صفحه، باید مقاومت ناپذیر باشد؛ به گونه ای که در مخاطب انگیزه ایجاد کند تا بر روی لینکی که قرار داده اید، کلیک کند؛ در نهایت شاهد افزایش بی نظیر نرخ کلیک خواهید بود. با یک حساب و کتاب ساده، متوجه می شوید که هرچه رنک بالاتری در نتایج جستجوی گوگل به دست بیاورید، احتمال اینکه مردم بیشتری بر روی لینک سایت شما کلیک کنند نیز به دنبال آن افزایش پیدا می کند. حالا اگر شما هم تعداد بسیار زیادی location pages در وب سایت خود دارید که مربوط به یک موضوع واحد می باشند، باید سریعا آن را با یکدیگر ادغام کنید؛ چراکه این صفحات، به صورت doorway شناخته می شوند و موجب جریمه کلی سایتتان خواهند شد؛ گوگل به شدت روی این موضوع حساسیت دارد!

اما امروزه، با یک جستجوی ساده در مورد یک مسئله پزشکی، متوجه می شوید که گوگل برای رتبه بندی این دسته از صفحات که بر زندگی انسان ها اثر مستقیم می گذارند، سخت گیری های زیادی از نظر صحت مطالب دارد. برخی از آن ها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بدون نیاز به گذراندن یک دوره یا کلاس آموزش سئو بخش اعظمی از مشکلات وب سایت خود را مرتفع کنید. افرادی که از مهارت فوقالعادهای در حل مسئله برخوردار هستند، اعتماد به نفس بالایی دارند. سئو؛ از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید تا خزنده موتور جستجو متوجه شود که موضوع وب سایت شما درباره چه چیزی است و کدام محتوا از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین مهارت مدیریت زمان به افراد کمک میکند تا کارهای با ارزش بیشتری را انجام دهند. البته منظور از مادامالعمر تا زمان پایان فعالیت شرکت میباشد. اگر سایتی تنها برای پول درآوردن فعالیت داشته باشد، کل آن سایت اسپم است. قدم بعدی این است که با ارسال ایمیل، از صاحب وب سایتی که لینک داده است درخواست کنید که به جای لینکی که به رقیب شما داده است، از محتوای سایتتان استفاده کند و به آن لینک بدهد.

زمانی که به Trust Flow و Citation Flow نگاه می کنیم، ارزش گذاری جدیدی را می بینیم. این سبک از داده هایی که در گوگل آنالیتیکس وجود دارد، می تواند به وب سایت های فروشگاهی کمک بسزایی بکند؛ به این صورت که صاحب وب سایت فروشگاهی با استفاده از این اطلاعات متوجه خواهد شد که پروسه خریدی که طراحی کرده است چه مشکلاتی دارد و در چه مراحلی باید تغییرات ایجاد کند. گوگل تمایل دارد تا به محتواهایی رنک بدهد که توسط متخصصین نوشته شده باشند؛ نه محتواهایی که در از اطلاعات دیگر محتواها تشکیل شده اند. یک صفحه سایت باکیفیت بر اساس بروز ترین نکات آموزش سئو مجموعه ما و تجربه هایی که به دست آورده ایم، بای اطلاعات تماس خود را به راحت ترین و بهترین شکل ممکن در اختیار کاربر قرار بده. بنابراین قادر خواهید بود در برابر هر خطر و چالشی، یک فرصت تازه برای خودتان بسازید و تواناییهایتان را شکوفا نمایید. متاسفانه این گروه که تعدادشان هم در جامعه زیاد است، حاضر نیستند بهای لازم برای رسیدن به موفقیت شغلی را بپردازند.